بلاگ

  • ۰
  • ۰

مایکروفر از جمله لوازم برقی است که به دلایل مختلفی دچار مشکل می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند. ابتدا باید تشخیص بدهید ایراد دستگاه از کجا است؟ آیا ماکروفر غذا را گرم نمی کند یا عمل گریل کردن، کباب کردن، پخت پز و یخ زدایی را به درستی انجام نمی دهد؟ صفحه گردان مایکروفر از حرکت ایستاده و کار نمی کند؟ دستگاه مایکروویو جرقه می زند؟ صفحه لمسی نمایشگر ماکروویو کار نمی کند و یا دستگاه خاموش شده و روشن نمی شود؟ اگر هر یک از مشکلاتی که گفتیم و یا مشکلات دیگری در دستگاه ماکروویو شما بروز پیدا کرده است نگران نباشید. می توانید برای تعمیر ماکروفر کنوود یا تعمیر ماکروفر بکو و دیگر برندها با تک لند معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران (تمامی برند ها) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره غیر حضوری و خدمات تعمیر حضوری دستگاه در محل بهره مند شوید.

همچنین ما در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که هر یک از ایراداتی که به طور متداول در ماکروویو رخ می دهد به چه دلیل است و کدام بخش از دستگاه باید توسط تعمیرکار متخصص در کمترین زمان تعمیر یا تعویض شود.

ایرادات متداول ماکروفر

تعدادی از ایراداتی که احتمال دارد در ماکروفر شما بروز پیدا کند عبارت هستند از:

ماکروفر گرم نمی کند

در صورتی که ماکروفر عمل گرم کردن را به خوبی انجام نمی دهد دو احتمال اصلی وجود دارد؛ ممکن است مشکل از المنت باشد و یا لامپ اشعه ایراد پیدا کرده باشد. باید ببینید که عمل گرم کردن توسط کدام یک به درستی صورت نمی گیرد. برای مثال اگر یخ زدایی مواد غذایی به درستی صورت نگیرد می تواند به دلیل آسیب دیدگی مگنترون باشد. اگر در هنگام نیاز به گرمای المنت، مانند عمل گریل کردن، گرما ایجاد نشود، احتمال دارد المنت خراب شده باشد.

 

صفحه گردان ماکروویو کار نمی کند

موتور چرخنده صفحه گردان ماکروویو در کف دستگاه قرار دارد که ممکن است به طور ناگهانی بسوزد و لازم است تعویض شود. گاهی هم به دلیل تجمع چربی غذا و دیگر موارد ثابت می ماند. بنابراین ابتدا باید این مورد را بررسی کرد.

تک لند معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران (تمامی برند ها) با برخورداری از متخصصین خبره، بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان به شما ارائه می دهد.

ماکروفر گریل نمی کند

همانطور که در بخش های قبل گفتیم اصلی ترین دلیل اینکه ماکروفر گریل و کباب نمی کند، خرابی المنت فوقانی دستگاه است که وظیفه این کار را به عهده دارد. در هنگام بروز این مشکل باید المنت تعویض یا برد تعمیر شود.

ماکروویو جرقه می زند

جرقه زدن مایکروویو، چندین دلیل می تواند داشته باشد.

 توجه کنید که اگر برای گرم کردن غذا از ظرف فلزی استفاده کنید، می تواند منجر ایجاد جرقه و حتی آسیب های جدی به ماکروویو شود. اگر در حالت معمولی جرقه بزند ممکن است ایراد آن از لعاب داخلی و ورق نسوز، مگنترون ماکروفر (لامپ اشعه) و یا آنتن سر منگترون باشد.

ماکروفر روشن نمی شود

در صورتی که ماکروویو خاموش شود و دیگر روشن نشود ابتدا لازم است سیم های اتصالی و همچنین پریز برق چک شود. اگر مشکل از این بخش نبود به احتمال زیاد ایراد از برد تغذیه، نمایشگر و... است.

ماکروفر صدای زیادی دارد

سینی گردش داخل ماکروویو را بررسی کنید؛ ممکن است صدا از برخورد سینی گردش با بدنه داخلی دستگاه باشد. در غیر این صورت ایراد دستگاه می تواند از ترانس و به دلیل ولتاژ بالا یا موتور صفحه گردان باشد.

 تک لند معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران (تمامی برند ها) از جمله تعمیر ماکروفر کنوود و تعمیر ماکروفر بکو را پوشش می دهد و خدمات 24 ساعته حتی در ایام تعطیل در تعمیر لوازم خانگی ارائه می دهد.

برای اعزام کارشناس جهت تعمیر ماکروفر بکو از لینک زیر استفاده فرمایید!

https://techlandservice.com/beko-microwave-repair/

نعمیر ماکروفر در تهران

اگر در تهران و اطراف تهران سکونت دارید و دستگاه ماکروفر شما دچار ایراد شده (گرم نمی کند، جرقه می زند، صفحه گردان حرکت نمی کند، صفحه لمسی کار نمی کند، گریل نمی کند و...) می توانید با بهترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران با سابقه فعالیت طولانی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیرکار ماکروفر در محل حاضر شود و مسیر رفت و آمد طولانی نشود.

 

چگونه از خدمات تک لند استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات تعمیر ماکروفر توسط تیم متخصص تک لند می توانید به وب سایت تک لند مراجعه کرده و از طریق تماس تلفنی و یا پر کردن فرم آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. مشکل ماکروفر شما توسط متخصصین در سریع ترین زمان بررسی می شود. با توجه به نوع مشکل و برند آن، بلافاصله تعمیرکار مناسب جهت بررسی دقیق و عیب یابی در محل حاضر می شود. پس از آن دستگاه شما توسط بهترین تکنیسین تک لند معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران (تمامی برند ها) تعمیر شده و گارانتی کتبی به شما ارائه می شود.

 

برای تعمیر ماکروفر کنوود، تعمیر ماکروفر بکو و تعمیر برند های دیگر ماکروفر می توانید از خدمات تک لند استفاده کنید چون:

متخصصین خبره دارد: تک لند تیمی متشکل از بهترین کارشناسان متبحر است که دارای تحصیلات آکادمیک و فنی هستند و مشکل دستگاه ماکروفر شما را به درستی تشخیص داده و برطرف می کنند.

به سرعت به مشکل شما رسیدگی می کند: پس از ارتباط با تک لند به سرعت به درخواست شما پاسخ داده و خدمات مورد نیاز از جمله ارسال تعمیر کار و تعمیر و تعویض قطعات، در کم ترین زمان به شما ارائه می شود.

مشاوره رایگان می دهد: در صورتی که در زمینه خرابی دستگاه ماکروفر پرسشی دارید و درخواست مشاوره دارید می توانید با کارشناسان تک لند تماس بگیرید و از خدمات مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

سابقه طولانی دارد: تیم متخصص تک لند با برخورداری از تعداد زیادی از تکنیسین های با تجربه، چندین سال است که سابقه خدمت رسانی مفید در زمینه تعمیر لوازم خانگی در تهران و حومه دارد.

در آخر

متداول ترین ایراداتی که ممکن است در ماکروفر بروز پیدا کند را شرح دادیم و راه برطرف شدن مشکل دستگاه در کمترین زمان را نیز معرفی کردیم. اگر در تهران هستید و همچنین ماکروفر شما هر برندی از جمله کنوود، بکو و... باشد می توانید برای تعمیر ماکروفر کنکوود، تعمیر ماکروفر بکو و دیگر برند ها از خدمات تک لند معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران (تمامی برند ها) بهره ببرید.

ک.ک: تک لند معتبر ترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران (تمامی برند ها)

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • اطلاعات فناوری

ماکروفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی