بلاگ

  • ۰
  • ۰

انسانها برای برقراری ارتباط  با یکدیگر از ابتدا تا حال حاضر از ابزارهای مختلفی استفاده کرده ‌اند. در بین این ابزار، زبان تنها وسیله‌ای است که می توان بوسیله آن پیچیده ترین مفاهیم را به شکلی ساده و کامل انتقال داد. ولی تکلم مردم دنیا به زبان ‌های مختلف تا حدودی باعث خلل ارتباط جوامع با یکدیگر می‌شود. بنابرین وجود یک زبان مشترک در سراسر دنیا برای برقراری ارتباط میان کشورها و ملل مختلف ضروری است. به همین منظور زبان انگلیسی در چند قرن اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. با پیشرفت روند جهانی سازی ارتباطات بین المللی، تجارت جهانی و آموزش علوم جدید به زبان انگلیسی انجام می شود و عدم آشنایی با این زبان معادل عدم حیات در دنیای مدرن است. همانطور که قبلا اشاره شد، با توجه به تسلط انگلستان و امریکا در زمینه های مختلف من جمله تکنولوژی، و اینکه دنیای امروز، ثانیه به ثانیه پیشرفته تر و تکنولوژیک تر می شود، نیاز به دانستن و استفاده زبان انگلیسی بیشتر و بیشتر احساس می شود. از همین رو، بدون تسلط بر زبان انگلیسی، زندگی کردن در دنیای امروز تا حدودی عجیب و سخت می شود و برعکس، با داستن تسلط بر زبان انگلیسی، بسیار جذاب تر و مفرح تر است.

همچنین، با سیاست امریکایی، دانش بسیاری در دنیا از طریق کتب، وبسایت ها و غیره به اشتراک گذاشته شده و می شود. فقط کافی است زبان انگلیسی شما خوب باشد؛ آنگاه می توانید هرچه می خواهید را با یک سرچ ساده گوگل پیدا کرده، بخوانید و یاد بگیرید. موسسه زبان برتر بهترین سایت آموزش آنلاین زبان است آن هم در زمان و مکانی که برا‌یتان مناسب است. این مقاله به بررسی 4 زبان که در این موسسه تدریس می شود، می پردازد.

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای انگلستان،کانادا،آمریکا، استرالیا،نیوزلند، ایرلند،آفریقای جنوبی، غنا و بسیاری کشورهای دیگر به کار میرود. زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی می باشد.شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده و زبان انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند کامل شده است. زبانهای آلمانی، دانمارکی،هلندی، سوئدی و نروژی هم از شاخه ژرمنی هستند. امروزه حدود نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی می باشد .زبان انگلیسی باستان از شباهت زیادی به زبان آلمانی باستان برخوردار بوده است ، چون انگلیسی زبان‌ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شده بودند و به نوعی میتوان زبان آلمانی را مادر زبان انگلیسی نامید. زبان انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی می باشد و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، نظامی،اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل به شمار می‌رود. زبان انگلیسی پس اززبانهای چینی و اسپانیایی، سومین زبان جهان از نظر تعداد گویشور می باشد.امروزه حدود 380 میلیون نفر وجود دارند که زبان مادری‌شان زبان انگلیسی می باشد. برای مهاجرت به انگلستان با خرید خانه یادگیری زبان انگلیسی ضروری است.

زبان آلمانی

در سال ۱۹۹۶، زبان آلمانی رسما استاندارد شد. این استانداردسازی با هدف تسهیل یادگیری این زبان صورت گرفت. املا و نوشتن واژه‌ها نیز به حالتی متحد و قابل‌پیش‌بینی تغییر کرد. بار دیگر در سال ۲۰۰۴، دستورالعمل‌ها بازبینی شدند و در اواخر سال ۲۰۰۵، به‌کارگیری قوانین جدید املا و نوشتن اجباری شد و امروز نیز همان قوانین در سوئیس، آلمان و اتریش مورد استفاده هستند. یکپارچه‌سازی قوانین باعث می‌شود که هرکس در هر کجای دنیا که باشد با یادگیری استانداردهای به‌کار رفته، آلمانی را متوجه شود و آلمانی‌زبانان دیگر نیز صحبت‌های او را دریابند و متوجه بشوند. با وجود لهجه‌های مختلف در شهرهای گوناگون آلمان، قوانین و معیارهای مشخص، کار یادگیری و فهم این زبان را ساده کرده است. اما در سایر زبان‌ها مثلا انگلیسی شاهد چنین یکپارچگی‌ای نیستیم. املاهای گوناگون و تلفظ‌های مختلفی در این زبان وجود دارد. انگلیسی مورد استفاده در نقاط مختلف تفاوت‌هایی دارد و کافی است در نرم‌افزار وُرد (word) زبان دیکشنری را از انگلیسی-امریکایی به انگلیسی-بریتانیایی تغییر بدهید تا منظور از این تفاوت‌ها را بهتر درک کنید. هر واژه نیز معانی متعددی دارد و در تلفظ و معنای آن نیز بعضا تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود. این تنوع معنی و لهجه و گاهی اوقات منجر به سوءتفاهم‌هایی نیز می‌شود. پس یادگیری زبانی که قوانینی استاندارد دارد و فارغ از لهجه و موقعیت جغرافیایی همه‌ی افرادی که به آن زبان صحبت می‌کنند، حرف‌تان را می‌فهمند، بسیار ساده‌تر خواهد بود.

 

 

زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی دوازدهمین زبان رایج جهان و زبان رسمی کشور ترکیه است. زبان ترکی به ویژه ترکی استانبولی بعد از زبان عربی یکی از کامل ترین زبان های جهان از نظر صرف افعال متفاوت، لغات و اصطلاحات ویژه برای بیان احساسات می باشد. زبان ترکی با الفبای لاتین نوشته می شود و همان طور که نوشته می شود، خوانده می شود. این مساله باعث می شود یادگیری تلفظ، خواندن و یادگیری ترکی استانبولی نسبت به خیلی از زبان ها مثل آلمانی و فرانسه که از چنین خاصیتی برخوردار نیستند، آسان تر باشد. اگر شما زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید، احتمالا زبان ازبکستانی ها، ترکمن ها و آذربایجانی ها را هم متوجه خواهید شد. یکی از اصلی ترین مشکلات یادگیری زبان این است که برخی زبان ها در گرامر خود استثناهای زیادی دارند. ولی در ترکی استانبولی کمترین استثنا ها وجود دارد. به عبارت دیگر فقط کافی است که یک بار گرامر آن را یاد بگیرید، آن وقت می توانید هر جمله ای را که می خواهید به زبان ترکی استانبولی بیان کنید. برای اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه و زندگی در ترکیه شما نیاز به یادگیری زبان ترکی استانبولی دارید.

زبان فرانسوی

بیش از ۲۶۰ میلیون نفر در پنج قاره به زبان فرانسوی صحبت می کنند. در حدود ۷۰ کشور در جهان زبان فرانسوی زبان رسمی یا یکی از زبان های رسمی است. در عین حال زبان خارجی ای است که پس اززبان انگلیسی بیشترین طرفدار را میان زبان آموزان دارد. فرانسه دارای بزرگترین شبکه موسسات فرهنگی خارج از این کشور است که در آن ها زبان فرانسوی به بیش از ۷۵۰۰۰۰ نفر در سال آموزش داده می شود. زبان فرانسوی در عین حال زبان کار و زبان رسمی در سازمان ملل، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته بین المللی المپیک یا صلیب سرخ بین المللی است. زبان فرانسوی، زبان بین المللی تئاتر، هنرهای بصری، رقص، معماری، آشپزی، مد و است. تسلط به زبان فرانسوی نه تنها یعنی دسترسی به نسخه اصلی مهم ترین متون ادبیات فرانسه و فرانسوی زبان بلکه یعنی دسترسی به سینما و ترانه های موسیقی. زبانی برای یادگیری زبان های دیگر. با یادگیری زبان فرانسوی می توانید به آسانی زبان های دیگر لاتینی را مثل اسپانیولی، ایتالیایی، پرتغالی یا حتی رومانیایی را بیاموزید.

  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • اطلاعات فناوری

یادگیری زبان به صورت غیر حضوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی