بلاگ

  • ۰
  • ۰

موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از بهترین موسسات مهاجرتی بوده و به خاطر داشتن وکلای باتجربه ایی که دارد، می تواند در اخذ ویزای کشور های مختلف به افراد متقاضی کمک کند. این موسسه مهاجرتی در تهران است.

اقامت اروپا

یکی از بهترین و پربازده ترین روش ها برای اخذ اقامت اروپا توسط موسسه مهاجرتی تیدی پارس، مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری است. افراد متقاضی می توانند از طریق خرید خانه یا ثبت شرکت در کشورهای اروپایی اقدام به سرمایه گذاری کرده و در نتیجه اقامت آن کشور دریافت کنند.

کشور اتریش یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری بوده و در سال های اخیر به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی در بین افراد شناخته شده است. یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت اتریش، سرمایه گذاری در این کشور است. افراد متقاضی باید به این نکته توجه کنند که فقط بعضی از انواع سرمایه گذاری منجر به دریافت اقامت دائمی این کشور می شود. افراد متقاضی با سرمایه گذاری در زمینه تجارت و فن آوری اطلاعات امکان بیشتری برای اخذ اقامت این کشور دارند. با توجه به این که کشور اتریش عضو چندین سازمان بین المللی مانند سازمان تجارت جهانی، بانک های جهانی و همچنین سازمان همکاری و توسعه اقتصادی است، افراد سرمایه گذار باید بیشتر در این زمینه ها در این کشور سرمایه گذاری کنند. با توجه به قوانینی که کشور اتریش برای سرمایه گذاری وضع کرده است، افراد متقاضی برای دریافت اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری باید به دولت اتریش کمک کنند. سرمایه گذاری در این کشور باید به صورت کاملاً قانونی انجام شود و همچنین در پروژه هایی اجرا شود که دولت آنها را تصویب و تایید کرده باشد. افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند، باید مبلغ مورد نیازی که برای سرمایه گذاری تعیین شده است را به صورت نقدی به دولت پرداخت نمایند. کمترین مبلغی که برای سرمایه گذاری در این کشور در نظر گرفته شده است، 3 ملیون یورو می باشد. فرد سرمایه گذار موظف به پرداخت هزینه هایی برای کارشناسی، ترجمه مدارک و پست می باشد ولی در صورتی که موفق به دریافت ویزای سرمایه گذاری نشود،  دولت فقط مبلغ سه ملیون یورو را به متقاضی پس می دهد و مبلغی برای سایر هزینه ها به او پرداخت نمی کند.

 

 

اقامت اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای حوزه شنگن بوده و یکی از بهترین کشورها برای اقامت محسوب می شود. کشور اسلواکی شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است و به همین دلیل افراد زیادی برای سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می کنند. افراد متقاضی برای دریافت اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری، باید طرحی برای تجارت و سرمایه گذاری خود به دولت اسلواکی ارائه نمایند. در صورتی که این طرح از طرح هایی مورد تصویب دولت باشد و توسط دولت پذیرفته شود، افراد متقاضی می توانند اقدامات لازم را برای سرمایه گذاری و سپس ثبت شرکت را انجام دهند. بعد از انجام این کارها افراد می توانند کارت اقامت 5 ساله خود را دریافت کرده و اقامت دائم دریافت کنند. اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری مزیت های زیادی برای افراد متقاضی دارد. متقاضیان برای دریافت اقامت کشور اسلواکی از طریق سرمایه گذاری نیازی به ارائه مدرک تحصیلی یا مدرک زبان آیلتس ندارند. در این روش همچنین افراد متقاضی نیازی به ارائه دادن سابقه بیمه و سابقه کاری ندارند. از دیگر مزیت های مهاجرت به اسلواکی از طریق سرمایه گذاری می توان به این مورد اشاره کرد که افراد متقاضی این امکان را دارند که در بانک های این کشور حساب بانکی داشته باشند. این افراد می توانند بعد از مدتی ویزا کارت دریافت کرده و اقامت این کشور را بگیرند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ اقامت اسلواکی 2021 توسط موسسه تیدی پارس تماس بگیرید.

اقامت انگلیس

کشور انگلیس یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بوده و به همین دلیل هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند. افراد متقاضی قبل از اقدام به اخذ اقامت این کشور باید اطلاعات کاملی از شرایط این کشور به دست بیاورند و سپس اقدامات لازم برای مهاجرت به این کشور را انجام دهند. برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید در کلاس های خصوصی موسسه تهران زبان شرکت کنید.

یکی از بهترین روش های مهاجرت به کشور انگلیس، اقامت از طریق سرمایه گذاری است. افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری اقامت این کشور را بگیرند، باید مبلغی در حدود 200 هزار پوند در این کشور سرمایه گذاری کرده و همچنین طرحی تجاری برای کار خود ارائه دهند. این افراد باید چگونگی سرمایه گذاری این مبلغ در طرح کاری خود را  به دولت نشان دهند. دولت انگلیس برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند در این کشور را دارند، شرایط سنی در نظر گرفته است و متقاضیانی که می خواهند در کشور انگلیس سرمایه گذاری کنند، باید بالای 18 سال بوده و به سن قانونی داشته باشند. افراد متقاضی باید درخواست خود را برای ویزای سرمایه گذاری برای سفارت انگلیس ارسال کنند. ویزای سرمایه گذاری در حدود سه سال و نیم اعتبار دارد و افراد متقاضی بعد از پایان این مدت، باید دوباره ویزای خود را تمدید نمایند. یکی دیگر از روش های اخذ اقامت انگلیس، ویزا استارتاپ انگلستان است.

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • اطلاعات فناوری

اخذ اقامت اروپا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی