بلاگ

  • ۰
  • ۰

اصلی ترین کاربرد منوی مخفی تلویزیون هوشمند سامسونگ دسترسی کاربران به امکانات متعدد دستگاه است. از طرفی دسترسی به این منو به کاربران امکان دستیابی به تنطیمات اصلی تلویزیون را می دهد. منظور ما از تنظیمات اصلی تلویزیون، تنظیماتی هستند که معمولا تنها تعمیرکاران به آنها دسترسی دارند و کاربران عادی قادر به تغییر دادن آنها نیستند. پیش از فعال کردن منوی مخفی تلویزیون سامسونگ و دسترسی به منوی مخفی باید بدانید که تغییر نادرست این تنظیمات ممکن است باعث بروز مشکل، نقص فنی یا حتی از کار افتادن تلویزیون شما گردد. بنابراین بهتر است پیش از تغییر دادن این بخش، با مفهوم هریک از گزینه های موجود و عملکردی که انجام می دهند آشنایی کامل داشته باشید. نکته دیگر این که با دسترسی به منو مخفی تلویزیون Samsung خود می توانید مواردی مثل موقعیت رنگ، ارتفاع تصویر، طول تصویر، فعال و یا غیر فعال سازی امکانات و ویژگی های تلویزیون و موارد این چنینی را به راحتی تغییر دهید. فعال کردن منوی مخفی در تلویزیون روش ها و مراحل مختلفی دارد که در ادامه شما را به همه آنها آشنا خواهیم کرد.

راهنمای ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

راهنمای ورود به منوی مخفی تلویزیون هایسامسونگ قدیمی باید این راه را با صبر و حوصله برید. ابتدا باید دکمه یMute را فشار دهید سپس عدد 1 و بعد 8 و 2 و در آخرهم دکمه یpower را فشار دهید. تا منوی مخفی تلویزیون ظاهر شود. اما برای مدل های جدیدتر تلویزیون سامسونگ، می توانید از این طریق وارد منوی مخفی شوید . ابتدا دکمه یinfoرا بزنید. سپسMenuرا فشار دهید و بعد از آن دکمه یMute را بزنید در آخر هم با فشار دادن دکمه یpower منوی مخفی تلویزیون را خواهید دید.همه ی تلویزیون های دیجیتال، یک منوی مخفی دارند. که به کاربران امکان ایجاد تغییرات و تنظیمات مختلف را می دهند. با کمک این منو دسترسی سریع به انواع تنظیمات برای کاربران فراهم می شود. روشهای مختلفی برای رسیدن به این منو وجود دارد که در انواع تلویزیون های مختلف متفاوت است. تنها با انجام چند کار ساده، بصورت حرفه ای تلویزیونتان را تنظیم کنید. تنظیماتی مانند میزان روشنایی و نسبت کنتراست و فعال و یا غیر فعال کردن بعضی ویژگی ها از طریق این منوی مخفی امکان پذیر است. در این موضوع قصد داریم کهنحوه ی فعالسازی این منو را در تلویزیون ها ی مختلف بررسی کنیم.

فرقی نمی کند تلویزیون شما از چه نوع نمایشگری بهره گرفته است.  LCDیا LED  و یاOLED تاثیری در روش فعالسازی این منو ندارد و این کدها برای همه ی انواع آنها کار می کنند.تلویزیون های سونی، تلویزیون های سامسونگو ال جیو فیلیپس هر کدام روش خاصی برای فعال کردن منوی مخفی دارند. مثلاً  در تلویزیون های ال جی برای دستیابی به این منوی جادویی ال جیباید رمز عبور تلویزیون را بلد باشی و یا اینکه منوی مخفی سامسونگبا روش های متعدد ی فعال می شود.

روش های فعال سازی منو مخفی تلویزیون SAMSUNG

روش اول: منو مخفی تلویزیون سامسونگ، در ابتدا تلویزیون مورد نظر را در حالتStandby آماده به کار قرار دهید. حال بلافاصله پس از آن P.std را انتخاب نموده و بدون وقفه گزینه یHelp و پس از آن گزینهSleep را انتخاب نمایید. حال در آخرPower Onرا فشار دهید تا تلویزیونتان مجددا شروع به کار کند. چنانچه این روش به دسترسی شما به منوی مخفی منتهی نشد هیچ جای نگرانی نیست، به سراغ روش دوم بروید.

Standby => P.std => Help => Selep => Power On

روش دوم: منو مخفی تلویزیون سامسونگ، باز هم قبل از انجام هر کار تلویزیون خود را در حالتStandby آماده به کار قرار دهید. حال بی هیچ تاخیری  Displayرا انتخاب نموده سپس با انتخاب P.std راهی مرحله بعد گردید و با انتخاب گزینهMute کارتان را به اتمام برسانید. حال باز هم مانند روش اول را فشار دهید و ببنید آیا به منوی مخفی دسترسی دارید و یا خیر؟ در صورت منفی بودن پاسخ، روش سوم را نیز امتحان نمایید و تست کنید که آیا این روش برای تلویزیون شما مناسب خواهد بود یا خیر.

Standby => Display => P.std => Mute => Power On

روش سوم: منو مخفی تلویزیون سامسونگ ،مانند دو روش قبلی که ذکر شد باید ابتدا تلویزیون را در حالتStandby آماده به کار  قرار دهید. حالا باز هم مثل روش های قبلی باید P.std را انتخاب نمایید. بلافاصله پس از این کار گزینهMenu و پس از آن گزینه  Sleepرا انتخاب نموده و در پایان کار هم باز همانند روش های قبلی اقدام به زدنPower On کنید تا تلویزیون روشن و به منوی اصلی وارد شود.

Standby => P.std => Menu => Sleep => Power On

روش چهارم: آیا هنوز با استفاده از سه روش قبلی، نتیجه ای نگرفته اید؟ هیچ اشکالی ندارد، حال به آزمایش این روش بپردازید. این روش باید برایتان مناسب باشد.اگر با استفاده از این روش همچنان به منوی مخفی دسترسی پیدا نکرده اید، به احتمال زیاد مراحل را اشتباه رفته اید. در این مرحله پس از این کهPicture Off انتخاب نمودید به مرحله بعدی رفته و گزینهSleep  حالت خواب را انتخاب نمایید. حال در میان گزینه های موجودP.std را انتخاب نمایید. حال بلافاصله گزینهMute را زده و راهی مرحله آخر شده و Picture On را انتخاب نمایید.

Picture Off => Sleep => P.std => Mute => Picture On

حال چنانچه مراحل را به درستی طی کرده باشید و گزینه ها را به صورت درست و با زمانبندی مناسب انتخاب نموده باشید باید به منوی مورد نظر دسترسی داشته باشید و قادر به اعمال تنظیمات مورد نظرتان، آنچنان که دوست دارید باشید. همان طور که خود نیز مشاهده کردید الزامی است که در ابتدای تمامی روش ها، تلویزیون را در حالت آماده به کار قرار دهید. سرعت را در هنگام انجام کار و دسترسی به منوی مخفی مد نظر قرار دهید. مراحل در حین انجام کار باید پشت سر هم و بدون وقفه صورت پذیرند.

  • ۹۹/۰۱/۲۳
  • اطلاعات فناوری

منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی