بلاگ

  • ۰
  • ۰

برای گرفتن نمره خوب در این آزمون تمرین، تمرین و سپس باز هم تمرین کنید. هیچ راهی در اطراف آن وجود ندارد هرچه بیشتر تمرین کنید، امتیاز بیشتری می گیرید. اما آیا می دانید در هنگام تهیه بهترین استفاده از وقت، هزینه، انرژی و سایر منابع خود را چگونه می توانید استفاده کنید؟

خیلی زود امتحان نکنید. اگر بتوانید تست را برای چند ماه دیگر به تعویق بیاندازید، زمان بیشتری برای آماده سازی خواهید داشت. تا زمانی که بیش از نود و پنج درصد احساس آمادگی نکنید، ثبت نام نکنید. این بدان معنی است که شما احتمالا نمره بالاتری کسب خواهید کرد. اما مراقب باشید که باید خودتان را متعهد کنید که از وقت اضافی برای مطالعه شدید استفاده کنید یا ممکن است آنچه آموخته اید را فراموش کنید.

یک برنامه مطالعه تهیه کنید و به آن بچسبید. ببینید چند آزمایش و منابعی که می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و برنامه ای را تهیه می کنید و در کلاس تافل https://dialolanguage.com/private-toefl-class/ شرکت کنید. شما باید به طور مرتب تست های تمرینی را انجام دهید. هر هفته یا هر دو هفته یک بار مصرف کنید. سؤالاتی را که بیشتر از همه اشتباه می کنید به خاطر بسپارید و آن مناطق انگلیسی را تمرین کنید. بقیه وقت خود را صرف بهبود سطح عمومی انگلیسی خود کنید. اگر به همان تعداد تمرین های مورد نظر خود دسترسی ندارید، می توانید خود را ایجاد کنید.

وانمود کنید که در حال امتحان هستید. هفت تست تمرین را برای هفته قبل از امتحان ذخیره کنید. هر روز مثل روز آزمون از خواب بیدار شوید و وانمود کنید که این واقعیت است. هر روز و در شرایط کنکور یک امتحان کامل بگیرید و سعی کنید تصور کنید که در امتحان هستید. نه فرهنگ لغت، نه تلفن، نه کمکی. وقت خود را بگذرانید و وقتی زمان تمام شده است متوقف شوید.

احتمالا احساس ناراحتی خواهید کرد، اما این یک چیز خوب است. غلبه بر اعصاب کاری است که شما باید انجام دهید. وقتی یاد بگیرید که چگونه استرس خود را کنترل کنید، احتمال اینکه امتحان واقعی مانند جلسه تمرین دیگر به نظر برسد خوب است. شما با اوضاع بیشتر آشنا خواهید شد و احتمالا احساس اطمینان و آمادگی بیشتری خواهید داشت.

از معلم یا دوست خود در صحبت کردن و نوشتن کمک بگیرید. احتمالا شما می توانید تمرین خواندن و گوش دادن را توسط خودتان انجام دهید، اما به کسی نیاز دارید که نمونه های نوشتاری خود را بخواند و به صحبت های شما گوش دهد. شما به بازخورد نیاز دارید در حالت ایده آل، این فرد باید یک معلم یا انگلیسی زبان بومی باشد، اما هر کسی که می تواند انگلیسی خوبی صحبت کند می تواند به شما کمک کند.

تمام مسیرها را بدانید. همه آزمایشات از نظر دشواری و کارهایی که باید انجام دهید برابر است. شما در هر آزمون TOEFL که می خواهید جهت های مشابه را بخوانید. این دستورالعمل ها به شما می گویند چه وظیفه ای را باید انجام دهید که شامل خواندن، نوشتن، پاسخ دادن به سؤالات و چقدر زمان برای انجام آن کار دارید.

اگر تست های تمرین زیادی انجام دهید ، دیگر نیازی به خواندن دستورالعمل ها نخواهید داشت. این بدان معناست که می توانید خیلی سریع آن ها را بخوانید، به محض ظاهر شدن بر روی دکمه ادامه  کلیک کنید و از این وقت اضافی در سؤالات استفاده کنید. وقت اضافی برای خواندن، فکر کردن و پاسخ دادن به سؤالات همیشه خوب است.

وقتی تست های عملی را می گذرانید، دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. سعی کنید دستورالعمل های مربوط به هر بخش را به خاطر بسپارید. وقتی آزمون واقعی را می گذرانید، دستورالعمل های هر بخش را دوباره به سرعت بخوانید تا مطمئن شوید که می دانید چه کاری انجام دهید.

حتما دستورالعمل ها را دنبال کرده و ثابت کنید که آن ها را درک می کنید. در آزمون صحبت کردن هر وقت به شما گفته می شود از دلایل و مثال هایی برای حمایت از پاسخ خود استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که دلایل و نمونه های خاصی را درج می کنید. برای هر نکته اصلی که بیان می کنید، باید حداقل یک دلیل و یک مثال برای پشتیبانی از آن ارائه کنید.

همچنین فراموش نکنید که این یک آزمون زبان است، بنابراین شما نمی توانید فقط از همان کلمات از جهت کار استفاده کنید. باید نشان دهید که انواع کلمات انگلیسی را می شناسید. از کلمات دلایل و مثال به طور مکرر در نوشتار خود استفاده نکنید، زیرا این می تواند برای شنونده آزار دهنده باشد. سعی کنید با استفاده از مترادف های زیاد، دامنه گسترده ای از واژگان را ثابت کنید.

زمان دشمن نیست اگر می دانید چگونه از آن استفاده کنید. عنوان و مسیرها را روی صفحه رایانه خود نگه دارید، اما روی سوالات متمرکز شوید. در مورد مسائل جزئی وقت خود را تلف نکنید مانند یک کلمه خاص که نمی دانید یا نمی توانید آن را به خاطر بسپارید. اگر این فقط یک سؤال است، بهتر است جواب را حدس بزنید تا 7 دقیقه ارزشمند راجع به آن فکر کنید.

فقط در مورد چند پاسخ صحیح که می توانید در 7 دقیقه بدست آورید فکر کنید. شما می توانید با سرعت بیشتری به سوالات آسان تر بروید و امتیاز بیشتری کسب کنید.

اگر آزمون را بصورت آنلاین می گذرانید، روی مهارت های تایپ کردن خود کار کنید. این کار را قبل از انجام تست به خوبی انجام دهید تا بتوانید زمان نوشتن خود را به حداکثر برسانید. اگر در حین زمان بندی خود تست های تمرین زیادی انجام دهید، خواهید دید که زمان به شما داده می شود فقط در زمان مناسب است.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • اطلاعات فناوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی