بلاگ

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای گرفتن نمره خوب در این آزمون تمرین، تمرین و سپس باز هم تمرین کنید. هیچ راهی در اطراف آن وجود ندارد هرچه بیشتر تمرین کنید، امتیاز بیشتری می گیرید. اما آیا می دانید در هنگام تهیه بهترین استفاده از وقت، هزینه، انرژی و سایر منابع خود را چگونه می توانید استفاده کنید؟

خیلی زود امتحان نکنید. اگر بتوانید تست را برای چند ماه دیگر به تعویق بیاندازید، زمان بیشتری برای آماده سازی خواهید داشت. تا زمانی که بیش از نود و پنج درصد احساس آمادگی نکنید، ثبت نام نکنید. این بدان معنی است که شما احتمالا نمره بالاتری کسب خواهید کرد. اما مراقب باشید که باید خودتان را متعهد کنید که از وقت اضافی برای مطالعه شدید استفاده کنید یا ممکن است آنچه آموخته اید را فراموش کنید.

یک برنامه مطالعه تهیه کنید و به آن بچسبید. ببینید چند آزمایش و منابعی که می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و برنامه ای را تهیه می کنید و در کلاس تافل https://dialolanguage.com/private-toefl-class/ شرکت کنید. شما باید به طور مرتب تست های تمرینی را انجام دهید. هر هفته یا هر دو هفته یک بار مصرف کنید. سؤالاتی را که بیشتر از همه اشتباه می کنید به خاطر بسپارید و آن مناطق انگلیسی را تمرین کنید. بقیه وقت خود را صرف بهبود سطح عمومی انگلیسی خود کنید. اگر به همان تعداد تمرین های مورد نظر خود دسترسی ندارید، می توانید خود را ایجاد کنید.

وانمود کنید که در حال امتحان هستید. هفت تست تمرین را برای هفته قبل از امتحان ذخیره کنید. هر روز مثل روز آزمون از خواب بیدار شوید و وانمود کنید که این واقعیت است. هر روز و در شرایط کنکور یک امتحان کامل بگیرید و سعی کنید تصور کنید که در امتحان هستید. نه فرهنگ لغت، نه تلفن، نه کمکی. وقت خود را بگذرانید و وقتی زمان تمام شده است متوقف شوید.

احتمالا احساس ناراحتی خواهید کرد، اما این یک چیز خوب است. غلبه بر اعصاب کاری است که شما باید انجام دهید. وقتی یاد بگیرید که چگونه استرس خود را کنترل کنید، احتمال اینکه امتحان واقعی مانند جلسه تمرین دیگر به نظر برسد خوب است. شما با اوضاع بیشتر آشنا خواهید شد و احتمالا احساس اطمینان و آمادگی بیشتری خواهید داشت.

از معلم یا دوست خود در صحبت کردن و نوشتن کمک بگیرید. احتمالا شما می توانید تمرین خواندن و گوش دادن را توسط خودتان انجام دهید، اما به کسی نیاز دارید که نمونه های نوشتاری خود را بخواند و به صحبت های شما گوش دهد. شما به بازخورد نیاز دارید در حالت ایده آل، این فرد باید یک معلم یا انگلیسی زبان بومی باشد، اما هر کسی که می تواند انگلیسی خوبی صحبت کند می تواند به شما کمک کند.

تمام مسیرها را بدانید. همه آزمایشات از نظر دشواری و کارهایی که باید انجام دهید برابر است. شما در هر آزمون TOEFL که می خواهید جهت های مشابه را بخوانید. این دستورالعمل ها به شما می گویند چه وظیفه ای را باید انجام دهید که شامل خواندن، نوشتن، پاسخ دادن به سؤالات و چقدر زمان برای انجام آن کار دارید.

اگر تست های تمرین زیادی انجام دهید ، دیگر نیازی به خواندن دستورالعمل ها نخواهید داشت. این بدان معناست که می توانید خیلی سریع آن ها را بخوانید، به محض ظاهر شدن بر روی دکمه ادامه  کلیک کنید و از این وقت اضافی در سؤالات استفاده کنید. وقت اضافی برای خواندن، فکر کردن و پاسخ دادن به سؤالات همیشه خوب است.

وقتی تست های عملی را می گذرانید، دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. سعی کنید دستورالعمل های مربوط به هر بخش را به خاطر بسپارید. وقتی آزمون واقعی را می گذرانید، دستورالعمل های هر بخش را دوباره به سرعت بخوانید تا مطمئن شوید که می دانید چه کاری انجام دهید.

حتما دستورالعمل ها را دنبال کرده و ثابت کنید که آن ها را درک می کنید. در آزمون صحبت کردن هر وقت به شما گفته می شود از دلایل و مثال هایی برای حمایت از پاسخ خود استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که دلایل و نمونه های خاصی را درج می کنید. برای هر نکته اصلی که بیان می کنید، باید حداقل یک دلیل و یک مثال برای پشتیبانی از آن ارائه کنید.

همچنین فراموش نکنید که این یک آزمون زبان است، بنابراین شما نمی توانید فقط از همان کلمات از جهت کار استفاده کنید. باید نشان دهید که انواع کلمات انگلیسی را می شناسید. از کلمات دلایل و مثال به طور مکرر در نوشتار خود استفاده نکنید، زیرا این می تواند برای شنونده آزار دهنده باشد. سعی کنید با استفاده از مترادف های زیاد، دامنه گسترده ای از واژگان را ثابت کنید.

زمان دشمن نیست اگر می دانید چگونه از آن استفاده کنید. عنوان و مسیرها را روی صفحه رایانه خود نگه دارید، اما روی سوالات متمرکز شوید. در مورد مسائل جزئی وقت خود را تلف نکنید مانند یک کلمه خاص که نمی دانید یا نمی توانید آن را به خاطر بسپارید. اگر این فقط یک سؤال است، بهتر است جواب را حدس بزنید تا 7 دقیقه ارزشمند راجع به آن فکر کنید.

فقط در مورد چند پاسخ صحیح که می توانید در 7 دقیقه بدست آورید فکر کنید. شما می توانید با سرعت بیشتری به سوالات آسان تر بروید و امتیاز بیشتری کسب کنید.

اگر آزمون را بصورت آنلاین می گذرانید، روی مهارت های تایپ کردن خود کار کنید. این کار را قبل از انجام تست به خوبی انجام دهید تا بتوانید زمان نوشتن خود را به حداکثر برسانید. اگر در حین زمان بندی خود تست های تمرین زیادی انجام دهید، خواهید دید که زمان به شما داده می شود فقط در زمان مناسب است.

  • اطلاعات فناوری
  • ۰
  • ۰

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

  • اطلاعات فناوری
  • ۰
  • ۰

برادران جاستین (جاستین بنسون) و آرون (هارون مورهد) از طریق اعضای فرقه یوفوئی که قبلاً به عنوان کودکان عضو آن بودند ، از طریق نامه ویدئویی دریافت کردند. در تلاش برای بستن ، این زوج به مجموعه فرقه باز می گردند ، فقط اینکه دریابند که همه آنها آنطور که ​​به خاطر می آورند نیست.

با اولین نمایشنامه خود در سال 2012 ، رزولوشن ، فیلم دوتایی ساخت فیلم بنسون و مورههد وحشت لاغر در کابین در جنگل ایجاد کردند که در عین حال ترس و وحشت طبیعی فوق العاده خود را در طوفان ژانر سرگرم می کرد. The Endless اگرچه به طور جدی صحبت نمی کند ، فیلم قبلی این جفت ارز را پوشانده و اساطیر را با محوریت دو شخصیت کوچک از اصل ، گسترش می دهد و در حال تکامل است و توسط خود کارگردانان بازی می شود.

عدم دیدن Resolution در اینجا هیچ مانعی نیست ، حتی اگر آشنایی با فیلم به برخی از لحظه های سورئال تر کمک کند. مانند فیلم قبلی (و فیلم موقت دوتایی ، بهار) ، The Endless مهمترین و مهمترین چیز فیلمی است درباره روابط. در این حالت محبت سایشی دو برادر: پیرتر ، پدرسالار جاستین و آریون ساده لوح تر و عاقل تر ، که در برابر وجود پسا فرقه خود قدردانی می کند و آرزو می کند برای یک زمان ساده تر از همراهی ، غذاهای خانگی و خانواده درون گروه. وقتی این زوج زیارت خود را به اردوگاه آرکادیا بازگردانند (پس از یک سری صحنه های گفتگو با روبرو و نمایش زباله - تنها یادداشت واقعی فیلم) ، آنها توسط یک جامعه گرم و دعوت کننده استقبال می شوند که با آغوش باز از آنها استقبال می کنند. آنها بدون صرف نظر از اظهارات جاستین مبنی بر اینکه اعضای فرقه (خصوصاً هرناندز آنا) پیرتر از ظاهر جوانی خود هستند ، کارائوکه می خورند ، یادآوری می کنند و به کارائوکه می پیوندند ، بدون هیچ گونه مشکلی چیزی وجود ندارد.

تا زمانی که یک ترفند جادویی خیلی پرمخاطره و یک تمرین عجیب و غریبانه از جنگ شروع نشود ، نشانه هایی از ماوراء طبیعی ظاهر می شود. البته ، H.P. نقل قول لاوکرافت که فیلم را باز می کند ، بیانیه ای روشن از قصد است و استعدادهای خدایان بزرگ ، تأثیر روشنی بر فیلمنامه بنسون می گذارد ، و این کلاه را به داستان های لاوکرافتی درباره نیروهای پنهان قدرت وحشتناک نشان می دهد. از این رو ، این Endless مؤثر است ، و به تدریج درک واقعی ما را درک می کند ، در حالی که پاسخ ها و نیروهای خود را در لبه ادراک نگه می دارد. ترس و وحشت و ضرب و شتم ترسناک سنتی عمدتاً به نفع احساس افزایش اضطراب ناپدید می شوند و ناراحتی ناشی از تحقق قوانین کاملاً آن چیزی نیست که فکر می کنید آنها هستند.

بنسون و مورههد به صورت ماهرانه در جلوی دوربین و همچنین در پشت دوربین ، عملکردهایشان را با کیفیت پایین و طبیعت گرایانه حرکت می دهند و باعث می شوند تا منجر به راحتی دنیوی شود ، در حالی که شرایط اطراف آنها چیزی را اثبات نمی کند. کارگردانان چند هیپنات (علاوه بر هر چیز دیگری ، Moorhead به فیلمبرداری می پردازد ، و هر دو اعتبار ویرایش را می گیرند) با اطمینان و خلاقیت خود را نشان می دهند و یک قطعه همراه مؤثر را به دست می آورند که به همان اندازه دنباله یا مستقل کار می کند. Endless سومین کارت تلفن مورد توجه بنسون و مورورهد است. مطمئناً نمی تواند مدتی طول بکشد که آنها به کارهای بزرگتر دعوت شوند.

 

چجوری فیلم ایرانی دانلود کنم؟

  • اطلاعات فناوری
  • ۰
  • ۰

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده استدر ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود نداردجدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده استدر کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستندجدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده استاز این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده استهمین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شدپس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنیدبا این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنیدبا کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده استاگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده استبا رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده استبه محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شوددر کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورددر این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهدهر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده استهمچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کندیعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بودتمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهیداما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

  • اطلاعات فناوری